Dzień dobry :)

Nazywam się Marta Time i witam Cię na stronie mojej Agencji Kreatywnej Timedia. Pomysł na własną firmę uknułam wiele lat temu, tak naprawdę jeszcze jako dziecko. Ciągle obserwowałam jak wiele firm nie radzi sobie na silnie konkurencyjnym rynku, nie wykorzystuje szerokiego wachlarza narzędzi promocji i w efekcie upada. Zawsze zadawałam sobie pytanie, dlaczego jedne firmy mają klientów, a inne tak szybko się zamykają. Wtedy jeszcze w moim małym, nieświadomym marketingu umyśle firmy to były głównie sklepy i z tej perspektywy obserwowałam rynek.

Wiele lat takich przemyśleń doprowadziło mnie do decyzji o podjęciu studiów na kierunku Zarządzanie ze specjalizacją Reklama i Marketing, gdzie dopiero przekonałam się, że marketing to moja prawdziwa pasja. W międzyczasie pracowałam na zlecenie dla kilku agencji reklamowych przy realizacji kampanii, przez prawie dwa lata doskonaliłam też swój warsztat dziennikarski w lokalnej gazecie Życie Grójca. Cały czas jednocześnie uczyłam się tworzyć strony internetowe- w ten sposób bardzo zaprzyjaźniłam się z Joomlą :) 

Dziś marketing postrzegam w ujęciu 360-stopniowym, gdzie wiele narzędzi musi uzupełniać się wzajemnie, by zapewnić wzrost konwersji realizowanych kampanii. Stałe zgłębianie trendów w marketingu pozwalają mi swobodnie poruszać się w świecie mediów społecznościowych i narzędzi marketingu internetowego, a kilka małych i większych sukcesów realizowanych w gronie przyjaciół doprowadziło mnie do podjęcia decyzji, której efekty właśnie widzisz- założenia własnej Agencji Kreatywnej, gdzie współpracuję ze specjalistami z różnych obszarów marketingu, mogąc zaoferować Ci kompleksowy zakres usług: od stworzenia identyfikacji wizualnej Twojej marki, strony internetowej, spotu reklamowego, prowadzenia profilu w mediach społecznościowych aż po intensywne kampanie reklamowe w Internecie i outdoor- lokalnie jak i w całej Polsce.

Jaka jest misja Agencji?

Naszą misją jest przede wszystkim wspieranie marek w dążeniu do doskonałości- dobry produkt czy usługa sprzedają się same, jednak nawet najlepsi, ot, Coca- Cola czy Mercedes, nie decydują się na porzucenie działań marketingowych. Wręcz przeciwnie, regularność i konsekwencja w budowaniu marki, stałe przypominanie o istnieniu produktu są kluczem do stabilnej pozycji na rynku. Globalizacja i cyfryzacja, nieodłączny duet, pozwalają konsumentom na porównywanie ofert już nie w obrębie miasta, województwa czy kraju. Cały świat jest na wyciągnięcie ręki- jeśli tylko chcesz, swoich odbiorców możesz mieć nawet w Japonii. Chcemy wspierać długofalową strategię Twojej firmy poprzez wykorzystanie narzędzi kreowania wizerunku. Naszym celem jest zapewnienie markom odpowiedniego pakietu tych narzędzi i odpowiednie ich wdrożenie i wykorzystanie, by dostrzec mierzalne efekty.

Wizja

Stale się kształcimy i rozwijamy, by za dziesięć, piętnaście lat stać się liderem w dziedzinie kreowania wizerunku marek. Osiągnięcie tego celu jest realne tylko i wyłącznie dzięki wewnętrznej pasji, ciągłej chęci samorozwoju, poszukiwaniu nowych rozwiązań, dociekliwości branżowej i na koniec- zaufaniu, które staramy się budować każdego dnia w relacjach z naszymi Klientami. Idea zaufania i szacunku przyświeca nam 24h na dobę i korzystając z okazji polecamy Państwu wspaniały cytat Pawła Tkaczyka, pochodzący z jego bestsellerowej książki pt.: "Zakamarki Marki", pod którym się podpisujemy i my:

Spora część firm swoją reputację buduje na zaufaniu. Wybudowanie tego zaufania jest kluczem do ich sukcesu. Zrób zatem wszystko, by Twoja firma była postrzegana jako ekspert w swojej branży. Ludzie chcą kupować od tych, którzy znają się na rzeczy, bo nigdy nie wiadomo, kiedy będzie potrzebna fachowa porada. A poradą jesteś w stanie przebić np. niższą cenę konkurencji. Buduj zatem autorytet wszelkimi możliwymi sposobami, przełoży się to na wzrost znaczenia Twojej marki.  Paweł Tkaczyk, "Zakamarki Marki"